Şikayet Öneri Formu

Şikayet Öneri Formu

Şikayet Öneri Formu

Bankamız hakkındaki öneri ve şikayetleriniz için lütfen aşağıdaki formu eksiksiz olarak doldurunuz. En kısa sürede sizinle irtibata geçeceğiz. Dilerseniz Sıkça Sorulan Sorular sayfamızdan yardım alabilirsiniz.

Harcama / nakit çekim itirazınızın değerlendirilmesi için Banka Kartı İşlem İtiraz Formunu doldurup imzalayarak bankamızın  harcamaitirazi@burgan.com.tr e-posta adresine gönderebilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR BANKA KARTI İŞLEM İTİRAZ FORMU
Burgan Bank müşterisi misiniz?
Size Nasıl Ulaşmamızı İstersiniz?
Burgan Bank müşterisi iseniz, bankamızda kayıtlı mevcut iletişim bilgileriniz üzerinden size ulaşım sağlanacağını belirtmek isteriz. Bilgilerinizi güncellemek için 0850 222 8 222 numaralı İletişim Merkezi’mizi arayarak destek alabilirsiniz.
Bu platform üzerinden paylaştığınız bilgileriniz yaptığınız başvuru/talebe ilişkin olarak başvuru sahibinin tespiti ve Bankamız cevabın iletilebilmesini teminen talep edilmekte olup, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında amacı dışında kullanılmamakta ve 3.kişilerle paylaşılmamaktadır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca detaylı bilgi almak için tıklayınız.
captcha