Genel Müdürlük
Adres: | Burgan Bank A.Ş. Maslak Mah. Eski Büyükdere Cad. No:13 PK: 34485 Sarıyer / İstanbul Türkiye |
Tel: | (90) 212 371 37 37 |
Faks: | (90) 212 371 42 42 - (90) 212 357 08 08 |
Müşteri Hizmetleri: | 0 850 222 8 222 Burgan Bank – 0 850 222 29 10 ON |
Kayıtlı E-Posta Adresi: | burganbank@hs03.kep.tr |
Yetkili Denetim Organı: | Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) |
BDDK Web Adresi: | |
Swift Kodu: | TEKFTRISXXX |
Dealing Kodu: | TKFB |
Telex Kodu: | 39511XPRS TR |
MERSİS Numarası: | 0140003231000116 |
Müşteri Memnuniyeti
Müşteri Memnuniyeti
Burgan Bank olarak en önemli varlığımız olan müşterilerimize iyi ve kaliteli hizmet sunmak için 7 gün 24 saat çalışıyoruz. Bu doğrultuda müşterilerimizin beklentileri ve ihtiyaçlarını analiz ettik, tecrübemizle birleştirdik ve Müşteri Memnuniyeti Bildirgesini oluşturduk.
Temel İlkelerimiz:
- Hizmet anlayışımızın ve ilgi odağımızın merkezinde her zaman MÜŞTERİ yer alır.
- MÜŞTERİLERİ anlamak, ihtiyaç ve beklentilerine uygun çözümler sunmak öncelikli amacımızdır.
- Dürüstlük ve şeffaflık değişmez ilkelerimizdir.Memnun MÜŞTERİLER sayesinde yeni müşteriler edineceğimizi ve tüm MÜŞTERİLERİN güleryüzlü hizmeti hakettiğini biliriz.
- MÜŞTERİLERİMİZE her zaman için etik ilkeler dahilinde hizmet sunarız.Tüm uygulamalarımızda kanuna ve yasal zorunluluklara uyup,
- MÜŞTERİLERİMİZİN tüm taleplerini gereken araçlarla rahatlıkla iletmelerini sağlamak için sürekli gayret gösteririz.
- MÜŞTERİLERİMİZİN her türlü öneri, istek ve şikayetlerini mutlaka en kısa sürede cevaplandırırız.
- Bankamız çalışanlarının tamamı Müşteri Memnuniyet Bildirgesini esas alarak hizmet veririz.
“Müşterilerimiz her türlü öneri ve şikayetlerini aşağıdaki iletişim kanallarından bankamıza iletebilme imkanına sahiptir."
- Burgan Bank Telefon Şubemize 0850 222 8 222 numaralı telefon hattımızdan, ON Telefon Şubemize 0850 222 29 10 numaralı telefon hattımızdan,
- WEB sitemizde bulunan Bize Ulaşın alanından,
- (212) 357 08 08 veya (0212) 371 42 42 numaralı faks numaramızdan,
- Burgan Bank A.Ş. Maslak Mah. Büyükdere Cad. No:13 Sarıyer/istanbul Türkiye,
- Şubelerimizden
TBB Hakem Heyeti
Türkiye Bankalar Birliği bünyesinde kurulan Bireysel Müşteri Hakem Heyeti’nin görevi; bankalar ile müşteriler arasındaki anlaşmazlıkları çözümlemektedir. Bu işleyişte, müşteri öncelikle şikayeti için bankaya başvuruda bulunur. Bankaların yanıt verme süresi kredi kartı ve banka kartlarıyla ilgili şikayetler için 20, diğer bankacılık ürünleri ve hizmetleriyle ilgili şikayetler için 30 gündür. Bankalar tarafından belirtilen sürede yanıt verilmemesi veya şikayetin giderilmemesi halinde 60 gün içersinde Türkiye Bankalar Birliği Hakemliğine yazılı iletişim kanallarından ya da e-Devlet Kapısı uygulaması üzerinden başvuruda bulunabilir.
Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti ile ilgili detaylı bilgiye aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.
Dosyalar PDF formatında bulunmaktadır. Gürüntülemede problem yaşıyorsanız Acrobat Reader programını ücretsiz indirmek için tıklayınız.
FATCA
Raporlanması zorunlu müşteriler:
- Amerikan vergi mükellefi olarak sınıflandırılan bireyler (ör: ABD vatandaşlığı, ABD ikameti, ABD doğum yeri, olan bireyler Amerikan vergi mükellefi olarak sınıflandırılır ancak ABD'de kayıtlı adresi, telefonu bulunan veya ABD vatandaşına vekalet veren kişiler potansiyel Amerikan vergi mükellefi olarak sınıflandırılır)
- Belirli türlerdeki ABD kurumları (ör: halka açık ABD şirketleri) için geçerli olan muafiyetler kapsamına girmeyen ABD'li işletmeler,
- Sahipleri veya idareden sorumlu kişileri ABD'li olan belirli tipte yabancı kuruluşlar,
- FATCA tespit kriterlerine uymayan veya bilgi taleplerine yanıt vermeyen müşteriler.