Sıkça Sorulan Sorular
Bireysel müşterilerimiz; şubelerimizden ya daTCKN veya Kart bilgileri ile Burgan Mobil üzerinden parola oluşturabilirler, kurumsal müşterilerimiz Burgan Mobil hizmetinden yararlanamamaktadır.
Burgan Mobil’de yapılan işlem listesi için tıklayınız.
Burgan Mobil’ de kişisel bilgileriniz güncellenememektedir. Kayıtlı iletişim bilgilerinizi (adres, e-posta, ev/iş telefonu) İnternet Bankacılığı üzerinden değiştirebilirsiniz.
Burgan Mobil uygulamamızdan Müşteri Olma hizmetimiz henüz verilememektedir. En kısa sürede bu hizmeti vermek için geliştirmelerimize devam ediyoruz.
Burgan Mobil hizmetlerimizden 7 gün 24 saat faydalanabilirsiniz.
Evet, her gün ve her saat hesaplarınız arası ve banka içi transfer (Havale işlemi) yapabilirsiniz.
EFT işlemlerini hafta içi 17:00’a kadar gerçekleştirebilirsiniz. İş gününün yarım gün olduğu milli ve dini bayramlarda EFT işlemlerini saat 11:30'a kadar gerçekleştirebilirsiniz. Hafta sonlarında veya tatil günlerinde TC.Merkez Bankası kapalı olduğundan EFT işlemi yapılamamaktadır. 17:00’ dan sonra girdiğiniz işlemler İleri Tarihli İşlem olarak kaydedilir.
Burgan Mobil Günlük İşlem Limitleri için tıklayınız. İşlem limitlerinizi arttırmak için Müşteri İletişim Merkezimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Burgan Mobil’i istediğiniz zaman IOS için App Store, Android için Google Play Store’dan ücretsiz indirebilirsiniz.
Burgan Bank Dijital Bankacılık müşterilerimiz EFT ve Havale yaptıklarında herhangi bir ücret ödemezler.
Şube müşterilerimiz için ise Burgan Mobil’den yapılan EFT ve Havale işlemlerinde İnternet Bankacılığı ücretlerimiz geçerlidir. Ücret alınmaktadır. İlgili ücret bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.